Verandering layout

Gezellig kletsen over van alles en nog wat.
Patrick
Site Admin
Berichten: 485
Lid geworden op: 02-12-2015 18:41

Verandering layout

Bericht door Patrick » 15-06-2019 08:36

Hallo allemaal,

Wie sinds vandaag op het forum komt ziet vrij snel dat alles er anders uit ziet. Nee, daar wist ik niet van, dat heeft het forumbeheer niet gedaan.

Waarschijnlijk is de forumhost bezig met een update. Ik heb al een mail verstuurd met vragen hier over.

Uiteraard hou ik iedereen in dit topic op de hoogte.

( kan ook positief uitpakken, een update kan ook een verbetering zijn)
Vriendelijke groet,

Patrick

Patrick
Site Admin
Berichten: 485
Lid geworden op: 02-12-2015 18:41

Re: Verandering layout

Bericht door Patrick » 15-06-2019 15:09

Er is idd een update/upgrade geweest. Uiteindelijk zullen we er beter van worden. Komende dagen ga ik er aan sleutelen, dan komt alles weer goed ;-)
Vriendelijke groet,

Patrick

Cor van Honk
Berichten: 204
Lid geworden op: 09-11-2018 11:38

Re: Verandering layout

Bericht door Cor van Honk » 15-06-2019 15:43

ik probeerde net twee fototjes te plaatsen van de ratelslang orchidee, maar dat is nu een stuk minder gebruiksvriendelijk.
ik moest ze in de cloud zetten ( i.c. google drive) en dan de link invoegen.
als je ze wilt bekijken moet je nu verder klikken. niet handig.
maar de oude sores dat de pagina niet geladen kon worden, is verdwenen.

groet,

Cor

Patrick
Site Admin
Berichten: 485
Lid geworden op: 02-12-2015 18:41

Re: Verandering layout

Bericht door Patrick » 15-06-2019 17:53

Bedankt voor het meedenken Cor. Ik ga komende dagen aan de slag en ik neem dit probleem dan ook mee.
Vriendelijke groet,

Patrick

Henk K
Berichten: 300
Lid geworden op: 23-03-2017 20:36

Re: Verandering layout

Bericht door Henk K » 16-06-2019 23:04

Ik dacht al, wat heb ik nu aan m'n fiets hangen :o

Toevallig had ik van de week een nieuwe virusscanner aangeschaft en deze veel laten opruimen en dergelijke. dus ik dacht dat het aan mij zelf lag.
Zie ook de foto's niet meer, klopt dat ook? (O, alleen bij het topic Barcelona van Ruud zie ik wel foto's zie ik nu)

Succes met sleutelen Patrick!

chintsai
Berichten: 111
Lid geworden op: 24-09-2017 21:17

Re: Verandering layout

Bericht door chintsai » 17-06-2019 07:30

Ik vind persoonlijk de verandering wel erg fijn. Nu is het ook duidelijk zichtbaar en gebruiksvriendelijk op de mobiel. Op de laptops is alles snel te zien. Alleen de foto's plaatsen in een topic of privé chat is nogal lastig.

Marcel van den Berg
Berichten: 771
Lid geworden op: 19-03-2017 16:47

Re: Verandering layout

Bericht door Marcel van den Berg » 17-06-2019 09:42

Ik moet nog even wennen, vooral omdat alle topics nu weer als ongelezen aangegeven staan.
Vanmorgen vroeg kon ik om mijn telefoon nog geen bijgevoegde foto's zien, nu werk het gelukkig wel.

Verder ziet het forum er zo naar mijn mening wel strakker uit, een vooruitgang dus :)

Patrick
Site Admin
Berichten: 485
Lid geworden op: 02-12-2015 18:41

Re: Verandering layout

Bericht door Patrick » 17-06-2019 09:58

Even een tip voor iedereen: klik op de homepagina rechtsboven even op: markeer forums als gelezen. Dan worden alle vakjes grijs, is er een nieuw bericht verstuurd/gepost dan kleurt het vakje groen.

Nog een tip: Postvak in kan vol zijn. Dit omdat alle berichten die je had met de update verplaatst zijn naar postvak in. Even de bezem er door, dan kan je weer berichten ontvangen.

Dan nog een vraag, alle tips voor verbeteringen zijn welkom. Ik heb al wat gesleuteld en ga daar deze week mee verder, dan neem ik alle opmerkingen mee.
Vriendelijke groet,

Patrick

Patrick
Site Admin
Berichten: 485
Lid geworden op: 02-12-2015 18:41

Re: Verandering layout

Bericht door Patrick » 19-06-2019 11:42

Tijdelijk hebben fora een andere volgorde. Het forumbeheer kan daar even niks aan doen.
Er zit nog een bug in de software wat ze bij de host oplossen, vandaag en morgen kan er het een en ander veranderen. Zodra ze klaar zijn breng ik de juiste volgorde terug.
Vriendelijke groet,

Patrick

Kwabbernoot
Berichten: 483
Lid geworden op: 22-02-2019 21:48

Re: Verandering layout

Bericht door Kwabbernoot » 25-06-2019 15:27

Even een vraagje:
Is het forum zoals het nu is, dat waar we het mee moeten doen of wordt er nog steeds gewerkt aan het terugplaatsen van posts en foto's? Ik mis namelijk nog veel dingen in de verschillende draadjes waaronder mijn showtopic. Als er nog aan wordt gewerkt wacht ik gewoon nog even, geen probleem, en anders moet ik de verdwenen posts en foto's weer opnieuw plaatsen (als dat überhaupt mogelijk is).

Plaats reactie