Vragen over dit forum / meedenkers gezocht!

Gezellig kletsen over van alles en nog wat.
Patrick
Site Admin
Berichten: 485
Lid geworden op: 02-12-2015 18:41

Bericht door Patrick » 29-05-2019 06:53

Niettemin, ook al mag iets, dan nog zou ik kiezen voor Nederlandstalig
Chat is Nederlands, als je alle leenwoorden niet meer zou mogen gebruiken dan zou het lastig communiceren worden.


Het veelvuldig niet voorzien van een onderwerp van een bericht, vind ik ook jammer
Alle berichten zijn voorzien van een onderwerp. Ik ben bang dat dit aan je browser ligt.
Vriendelijke groet,

Patrick

Gast

Chat versus klets en 'browser'willekeur?

Bericht door Gast » 29-05-2019 09:32

Patrick schreef:
Niettemin, ook al mag iets, dan nog zou ik kiezen voor Nederlandstalig
Chat is Nederlands, als je alle leenwoorden niet meer zou mogen gebruiken dan zou het lastig communiceren worden.
Helemaal met je eens, maar dat was m'n punt niet. Mijn vraag was, waarom je geen Nederlands zou gebruiken, bijvoorbeeld "klets" en "ja", i.p.v. 'chat' en 'yes'.)
Het veelvuldig niet voorzien van een onderwerp van een bericht, vind ik ook jammer
Wel, geef zelf het goede voorbeeld ;-) en/of voorzie in een attentieboodschap vóór verzending dat het bericht (nog) niet van een onderwerp is voorzien en/of laat zonder onderwerp, verzending niet toe. Waarschijnlijk bij deze forumvorm ook niet mogelijk?
Alle berichten zijn voorzien van een onderwerp.[\quote]
Oh, dat is vreemd. Even terugkijkend zie ik bij mijn berichten op het forum wel de door mij opgegeven onderwerpen staan maar bij andere berichten zie ik geen onderwerpen staan. Bij dit bericht vabn jou waarop ik reageer ook niet. Ook elders in het forum staan soms onderwerpen maar meestal niet.

[quot] Ik ben bang dat dit aan je browser ligt.
Makkelijk hè? Wat dacht je er van om ook eens aan de andere kant te kijken? Het lijkt mij vreemd, dat een 'browser' van diverse afzenders wel een onderwerp laat zien en van diverse anderen niet. Maar ... wie weet is dat heel verklaarbaar.

Kwabbernoot
Berichten: 483
Lid geworden op: 22-02-2019 21:48

Hier kun je dus een onderwerp onvoegen

Bericht door Kwabbernoot » 29-05-2019 09:36

Nee, Gerard heeft wel gelijk. Als je een bericht post kun je ook een onderwerp opgeven. Ik doe dat nooit omdat ik de naam van het draadje al prima vind voldoen. Het lijkt mij juist onhandig om steeds het onderwerp maar weer aan te passen.

Plaats reactie