Facebook

Gezellig kletsen over van alles en nog wat.
Plaats reactie
Marc
Berichten: 54
Lid geworden op: 16-06-2018 21:22

Facebook

Bericht door Marc » 02-09-2018 10:03

Wij kregen een week of 2 geleden een e-mail van Facebook dat er een klacht was over onze fb naam en dat wij voor 29 augustus onze ID kaart moesten in scannen en naar Facebook te sturen om te bevestigen dat het onze eigen naam was, dus voor en achter naam door middel van een link die erbij zat anders werd onze pagina geblokkeerd.
Wij dachten dus dat het een nep mail was en hebben deze verwijderd.
Maar op 29 augustus werd onze pagina dus geblokkeerd, wij kunnen niet meer inloggen tenzij wij onze naam veranderen, maar waarom zouden wij onze naam veranderen, wij hebben deze toch zelf gekozen.
Vrienden kunnen ons dus niet meer zien in hun vrienden lijst.

Gr. Marc
Bema invitro plants.

Anitaz
Berichten: 690
Lid geworden op: 12-03-2017 18:49

Bericht door Anitaz » 02-09-2018 20:55

Das balen Marc, ik miste Bema wel, normaal heeft ze wel leuke orchideetjes te koop, komen jullie nog terug op facebook?
Groetjes Anitaz

Bindi
Berichten: 1669
Lid geworden op: 12-03-2017 19:05

Bericht door Bindi » 03-09-2018 08:50

Jeetje dat is niet leuk zeg. Dat vind ik nou precies het nadeel van face book, ik heb zelf bewust geen Acount, wil dingen makkelijk terug kunnen vinden en wat prive, vind ik ook wel erg belangrijk, maar ja dat is mijn mening hoor, andere mensen denken er weer heel anders over en dat is hun goed recht.
zeg dit er even bij, voor dat er een hele discusie los barst over wel of geen Facebook :lol:
Groetjes, Bindi


Kijk ook eens op mijn website: http://www.inlakechalakin.nl

Patrick
Site Admin
Berichten: 485
Lid geworden op: 02-12-2015 18:41

Bericht door Patrick » 03-09-2018 14:03

Apart, dus iemand kan "zomaar" een melding neerleggen bij Facebook. Jij mist een mail en zonder enig bewijs sluit Facebook je account?

Vervelend voor je Marc, ik hoop dat het nog op te lossen is.

Aan de andere kant ben ik bang dat Facebook verleden tijd begint te worden. Mocht je planten willen verkopen dan gaat dat beter op ebay.
Vriendelijke groet,

Patrick

Plaats reactie