roellke orchideen / ups

Gezellig kletsen over van alles en nog wat.
Plaats reactie
Eduardo
Berichten: 18
Lid geworden op: 07-02-2019 18:51

roellke orchideen / ups

Bericht door Eduardo » 30-07-2020 23:28

Ik was vandaag plezierig verrast, gisteren een order gedaan en vandaag om 11.30 werd het thuis afgeleverd door een alleraardigste dame van ups, mijn bestelling in Duitsland naar België was letterlijk binnen 22 uur hier. :D

Patrick
Site Admin
Berichten: 485
Lid geworden op: 02-12-2015 18:41

Re: roellke orchideen / ups

Bericht door Patrick » 05-08-2020 14:17

Ik heb er ook goede ervaringen mee. Pasgeleden bark gekocht,ik koos voor DHL dat duurde 1 dag langer....
Vriendelijke groet,

Patrick

Marcel van den Berg
Berichten: 771
Lid geworden op: 19-03-2017 16:47

Re: roellke orchideen / ups

Bericht door Marcel van den Berg » 05-08-2020 21:41

Goed om te horen dat die pakketdienst zijn werk wel goed doet.

Een beetje offtopic maar...
Ik heb op 23 juli een pakket (met planten) via post nl naar Duitsland verzonden.
Volgens de track & trace bevindt het pakket zich nu 2 weken later nog steeds in Nederland!
De gene voor wie het pakket bestemd is wordt ondertussen een beetje zenuwachtig... en terecht.
De Klantenservice van postnl kon me ook niet helpen, vanwege de extra coronadrukte blabla... het pakket hoort onder normale omstandigheden binnen 2 a 3 werkdagen op z'n bestemming te zijn....
Ik ben bang dat de planten nog aan het weg rotten of verdrogen zijn... het weer werkt ook niet mee.

Bindi
Berichten: 1671
Lid geworden op: 12-03-2017 19:05

Re: roellke orchideen / ups

Bericht door Bindi » 11-08-2020 07:42

Dat is balen zeg.
Ik durf bv ook geen garnalen te versturen, dit deed ik wel eens voor liefhebbers , ging altijd prima met zuurstof zakjes .
Ik was dit jaar van plan om een leuk soortje garnaal te bestellen uit duitsland , maar heb er toch maar van af gezien.
Binnen nederland duurd het 1 dag of 2 dagen langer dan normaal en soms is het er inderdaad de andere dag al , maar ik ga er van uit dat het langer duurd .
Groetjes, Bindi


Kijk ook eens op mijn website: http://www.inlakechalakin.nl

Patrick
Site Admin
Berichten: 485
Lid geworden op: 02-12-2015 18:41

Re: roellke orchideen / ups

Bericht door Patrick » 13-08-2020 11:07

Versturen van NL naar Duitsland geeft idd problemen omdat wij volgens Duitsland een risicoland zijn... https://www.postnl.nl/klantenservice/ac ... uitenland/

Sterkte ....de warmte werkt nu ook niet mee :(
Vriendelijke groet,

Patrick

Plaats reactie