Verandering layout

Gezellig kletsen over van alles en nog wat.
Kwabbernoot
Berichten: 483
Lid geworden op: 22-02-2019 21:48

Re: Verandering layout

Bericht door Kwabbernoot » 31-07-2019 16:22

Yep, moderatoren op vakantie?

Michiel Janssen
Berichten: 461
Lid geworden op: 16-03-2017 16:27

Re: Verandering layout

Bericht door Michiel Janssen » 31-07-2019 23:44

Ik raad de moderatoren aan, mocht dat niet al het geval zijn, om accounts handmatig te activeren en niet automatisch. Dan kun je van iedere nieuwe gebruiker nagaan wie hij is. Aan het e-mailadres kun je vaak als zien of het onbetrouwbaar is of niet (op een ander forum krijg ik veel aanmeldingen uit o.a. Rusland met e-mailadressen die eindigen uit .ru) en bij nietszeggende google.com accounts kun je de e-mailadressen in z'n geheel googlen en zie ik ook snel of die gemarkeerd zijn als spammers.
Good drainage or death!

Bindi
Berichten: 1669
Lid geworden op: 12-03-2017 19:05

Re: Verandering layout

Bericht door Bindi » 01-08-2019 07:11

ik heb het ook al gezien en erger mij er ook aan, vind het een rot gezicht, heb al geprobeeert om Patrick en RDB te bereiken, maar nog geen antwoord gehad, denk inderdaad dat ze op vakantie zijn.
Patrick doet dit soort dingen altijd, ik ben verschrikkelijk met computers, dus durf er niet aan te beginnen.
Enige wat ik er aan kan doen, is mijn man lastig vallen, die weet er wel heel veel van, kijk maar naar mijn website bv, die heeft hij gemaakt.
Maar ik los het liever onderling op.
In ieder geval mijn excuses voor alle leden en ik hoop dat het snel opgelost is.
Groetjes, Bindi


Kijk ook eens op mijn website: http://www.inlakechalakin.nl

chintsai
Berichten: 111
Lid geworden op: 24-09-2017 21:17

Re: Verandering layout

Bericht door chintsai » 01-08-2019 09:41

Komt vanzelf wel goed, gewoon het beste advies is niet op die rare linkjes klikken.

Plaats reactie