Draak

Gezellig kletsen over van alles en nog wat.
Plaats reactie
Cocette Colette.
Berichten: 54
Lid geworden op: 27-10-2017 15:27

Draak

Bericht door Cocette Colette. » 11-12-2017 13:52

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[img]https://s17.postimg.cc/bmzyggcb3/IMG_20 ... 15.jpg[img]

Kijk forum gangers, nog een paar van mijn dieren, draak (Baard Agaam) had ik twee van.
Ratten slang vrat mij zowat arm, grapje, maar de vele kuikens en muizen en ratten waren niet aan te slepen.
CC
Vriendelijke groeten,
Geert.

Anitaz
Berichten: 690
Lid geworden op: 12-03-2017 18:49

Bericht door Anitaz » 11-12-2017 14:38

Heb ik ook gehad, leuke dieren :)
Groetjes Anitaz

Bindi
Berichten: 1669
Lid geworden op: 12-03-2017 19:05

Bericht door Bindi » 11-12-2017 18:52

Heel leuk :)
Alleen het voer voor de slang vind ik dan weer minder leuk, ik zou mij te veel aan zijn voedsel hechten :lol:
Groetjes, Bindi


Kijk ook eens op mijn website: http://www.inlakechalakin.nl

Cocette Colette.
Berichten: 54
Lid geworden op: 27-10-2017 15:27

Bericht door Cocette Colette. » 14-12-2017 10:12

valt mee hoor ? ik kocht de prooi dieren altijd diep gevroren, ivm het niet alles in een keer op laten (vreten).
Tegenwoordig kun je alle voer van dieren gewoon kopen, mits je natuurlijk een goede dieren zaak hebt.
Mijn Teckels vangen vaak muskus ratten van de dijkkant.
Moet je eens zien wat een mooie dieren dat zijn, ze graven een lekker gangetje naar hun kamer, en niet een maar wel 100 over 100 meter dijk.
Zodat de hele boel in elkaar d......
Met overstroming als gevolg.
Een Teckel is nu een maal een jachthond, en niet voor vossen of dassen en konijnen zoals iedereen denkt.
En een slang is een opruimer van ongedierte zoals wij mensen zeggen.
Zielig, ben ik helemaal met je eens, ik draag ieder dier een warm hart toe, ook een levend muisje, maar zoals ik het doe (bevroren) heb ik geen probleem mee.
Maar goed, het is en blijft zielig.
CC
Vriendelijke groeten,
Geert.

Bindi
Berichten: 1669
Lid geworden op: 12-03-2017 19:05

Bericht door Bindi » 15-12-2017 18:00

ik heb ze levend opgegeten zien worden door slangen oa phyton, schrijf de naam vast verkeerd :lol:
En pas geboren baby muizen aan een klauw kikker zien voeren. Nou laat maar, hoeft van mij niet.
Ik weet dat muskus ratten een plaag vormen en bejaagd worden om ze onder de duim te houden. Maar mijn honden mogen geen dier pakken, en ik zorg er ook voor dat het niet gebeurd. Ik weet dat teckels feller zijn op wild dan drijvende honden zoals die ik heb, maar ze wilen maar wat graag achter een kat of vogel aan. en ik snap best dat het soms per ongeluk gebeurt dat een hond zo,n rat te pakken krijgt. de reden dat ik hier erg op let, dat mijn honden dit niet doen, is dat ze bv zo,n kat met zijn vieren aan stukjes trekken, en dit kan dan wel de kat van een kind of oudere zijn, en dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
Zie dit niet als een aanval naar jou toe hoor, maar ik ken iemand die zijn teckels bewust achter hazen aan laat gaan, en die krijgen zo,n haas alleen te pakken als dat beest op zijn leger zit, helaas is dit altijd een vrouw met jongen, of baby haasjes :cry:
Groetjes, Bindi


Kijk ook eens op mijn website: http://www.inlakechalakin.nl

Plaats reactie