hallo

Gezellig kletsen over van alles en nog wat.
Plaats reactie
Bindi
Berichten: 1671
Lid geworden op: 12-03-2017 19:05

hallo

Bericht door Bindi » 26-01-2024 19:56

Als er iemand nog is van de oude leden , of nieuwe , kunnen jullie mij vertellen wat er gebeurt is met het forum.
Ik heb dit forum opgezet samen met ruud en patrick , door rugklachten moest ik stoppen met mijn hobby en heb dit forum door gegeven.
Ik moet helaas zien dat er bijna niemand meer op het forum is , als er nog iemand iets aan het forum doet , zou ik graag willen horen wie dat is en of deze persoon mij een berichtje wil sturen .
misschien kan ik eventueel helpen .
Groetjes, Bindi


Kijk ook eens op mijn website: http://www.inlakechalakin.nl

Kwabbernoot
Berichten: 483
Lid geworden op: 22-02-2019 21:48

Re: hallo

Bericht door Kwabbernoot » 30-01-2024 08:04

Hoi Bindi,

Patrick heeft de handdoek in de ring gegooid en drie mensen, geheel zonder overleg voor zover ik weet, aangewezen als moderator en eigenaar.

Maar het forum was daarvoor al redelijk dood. Er zijn nog vier (?) leden die hééél af en toe nog wat posten.

Odonto is nu de eigenaar dacht ik.

Ik hoop dat het ondertussen beter gaat met je rug.

Marcel van den Berg
Berichten: 771
Lid geworden op: 19-03-2017 16:47

Re: hallo

Bericht door Marcel van den Berg » 31-01-2024 20:51

Hoi Bindi, leuk om weer eens van je langs te zien komen.

Ik kijk zo heel sporadisch op het forum, vooral als mijn planten weer eens in knop staan.
Het afgelopen jaar hebben de planten niet de aandacht gekregen die ze verdienen, veel hebben dan ook geen goede of volledige nieuwe groei behaald en daarbij ook weinig bloei.

Het afgelopen jaar ven ik vooral bezig geweest met de (rots) tuin, de tropische soorten heb ik flink verwaarloosd.

Toch staat de Cattleya schroederae die ik van jou heb overgenomen nu in knop.
Ook heeft de L. autumnalis weer gebloeid, met 2 stengels dit keer.
En mijn Cattleya labiata semi alba staat in knop, qua seizoen istie wel een beetje van slag.
Ook gaat de C. cristata voor het eerst bloeien, de plant verdient geen schoonheidsprijs... maakt hij is wel gezond.

Komend jaar ga ik beter voor ze zorgen :D

Ook ben ik nog volop bezig met de tuiorchideeën, maar die vallen meer onder de rotsplanten.
Vandaar dat ik op het vrvforum nog wel actief ben :) .

Bindi
Berichten: 1671
Lid geworden op: 12-03-2017 19:05

Re: hallo

Bericht door Bindi » 02-02-2024 10:13

Ik wist dat het slecht ging met het forum , maar kon er weinig aan doen ivm, mijn rug klachten , blijk scoliose te hebben en artsrose in mijn knieen , gaat soms wat beter en soms wat slechter , maar ben wel weer gestart met mijn plantjes , dus ik kwam daar door weer op dit forum terecht .
leuk dat de planten het goed doen en ik begrijp helemaal dat je soms je planten verwaarloost , er gebeuren soms dingen in je leven dat het net ff te veel voor je kan worden . maar ik ben er weer , besef dat het niet zo fijn is om helemaal niks te doen te hebben , ,dus ben al mijn oude planten aan het scheuren en ga samen met mijn broer beginnen om weer de hobby uit te oefenen .
ik hoop dat odonto dit leest en ik hem kan helpen met het forum en daarbij ook jullie . had odonto een prive bericht gestuurd , maar nog geen antwoord gehad ?
super leuk om weer wat van jullie te horen .
Groetjes, Bindi


Kijk ook eens op mijn website: http://www.inlakechalakin.nl

Plaats reactie